Aktualności

Praca w PTE

Michał Derbich. Opublikowano w Wiadomości

Polskie Towarzystwo Ekonomiczne Oddział w Poznaniu ogłasza konkurs na stanowisko

Asystenta/tki Zarządu

Podstawowe obowiązki
• prowadzenie biura stowarzyszenia 
• organizowanie szkoleń, seminariów i konferencji 
• obsługa administracyjna Zarządu 
• przygotowywanie prezentacji i dokumentów 
• obsługa administracyjna członków stowarzyszenia

Wymagania
• wykształcenie wyższe
• biegła znajomość obsługi komputera – MS Office, sprzętu biurowego
• wysoka kultura osobista
• duża samodzielność,
• rozwinięte umiejętności komunikacyjne
• dyspozycyjność
• zaangażowanie, kreatywność w rozwiązywaniu problemów.
• dobra organizacja pracy własnej
• znajomość języków obcych mile widziana

Osoby zainteresowane proszone są o przesłanie Listu Motywacyjnego i CV na adres e- mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. do dnia 31.01.2018

Prosimy w dokumentach o załączenie poniższego stwierdzenia:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922).